Powered By Blogger

Tuesday, August 14, 2012

Salam AidilFitri

 Salam AidilFitri buat rakan-rakan di opis Laman langat, rakan facebook, famili2 yang ada kat Grup Tok Teh, rakan2 persatuan Seni Silat Cekak Malaysia, rakan2 yang keja offshore dan xbleh balik raya..haha..kesian..semoga perginya ramadan dirindui dan datangnya syawal disambut dengan meriah.

kepada anak2 rantau SKLM sama ada dilembah kelang ataupun di mana sahaja jemputlah ke rumah raya ni..insyallah adela aku kat umah tu..

tahun ni cam biasa la buat ketupat palas dengan serondeng ayam..dan mungkin beserta kueh2 tunjuk yang baru dibeli last2 minit..mak kata maleh dah nk buat2 kueh ni prabih modal je..jadi beli lagi senang..hehe..pendek kata malas la tu..



yeay..yeay balik kampung..hehe
buat rakan2 yang melawat blog tukang ukur ni aku upload satu lagu raya untuk korang..
dinyanyikan oleh metallica ke "mental ali ka"..??




4 comments:

  1. Tak lupa juga tahun nie aku beraya dengan MYVI S.E baru no plat WQK 8460...
    KAwan kawan kalu sesat nak datang lubuk merbau tuuu tunggu kat bas stand pendang...aku g amik dengan MYVI baru aku..

    ReplyDelete
  2. igt igtla orang belanje satay untuk ko ... hahaha

    ReplyDelete
  3. haha..pagi2 dah mengunkit..xpela trima kasih hadi..haha

    ReplyDelete