Powered By Blogger

Wednesday, August 29, 2012

Satu hari dihari raya

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin


Sedar tak sedar dah 10 syawal dah. kemeriahannya masih terasa membahang bahang sementara menunggu bila le budak2 opis nak buat open house..taha, hadi, wan ninja..bila korang nak buat open house ni..

sambil-sambil tu aku upload beberapa gambar suku sakat kerabat Tok Teh dikala suasana raya masih suam-suam lagi..Gambar2 yang diupload ni ditujukan terus kepada ahli-ahli gerup Tok Teh..

Ni gambar sebahagian daripada sanak-sedara yang ada masa kat umah pak andak..
      




Generasi ketiga kluarga tok ni..yang baju MU kat belakang tu menumpang kasih je..kira famili la sebab dah jadi abg ipar adik aku..dulu masa kecik salu kena sekeh ngan aku je..haha..

dari depan Lidiya anak pak andak..ingat nak ngorat dulu tp mak dia garang..maleh la nak ngorat..hehe

Kat belakang..Taiko Jim (taiko sangat la)..pastu farah..dia duk kat belakang sebab nak bagi nampak kurus skit..pastu apit member taiko jim..kalau kita perasan kat gambar ni..yang debab-debab makin kat belakang..ni dinamakan ilusi optik..nampak slim dari jauh..

                                                                                                                                        
Kiri sekali sazuan..sekarang keja askar kot..pastu syamin (adik ipar)..pastu apit ngan hazim..


Gambar raya famili pak cik Het





 Ni sanak-sedara sebelah ayah.. a.k.a Tok misai..setaun sekali buleh le jumpa..bukan senang nk kumpul ramai-ramai cam ni..


Ni famili sebelah mak..majlis makan-makan sempena hari raya..



Sempena aku dah berkereta tahun ni..jadi aku bawak la mak aku p jenjalan kat pantai murni,yan..

Pantai ni xnampak cam nak murni sangat sebab time ni tengah ujan renyai-renyai..

 




Akhir kata dari saya..selamat ari raya..dan maaf zahir batin..

kalau rumah anda gelap.. pasang la lampu minyak tanah banyak-banyak..jangan sampai tebako lak umah tu..














No comments:

Post a Comment